Про стан розгляду звернень громадян в Грунській сільській раді за 2023 рік.
ГРУНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
09.01.2024 с. Грунь № 11
Про стан розгляду звернень громадян в Грунській сільській раді за 2023 рік.
Відповідно до підпункту 1 пункту «б» частини першої статті 38, статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та заслухавши інформацію про стан розгляду звернень громадян в Грунській сільській раді за 2023 рік, виконавчий комітет Грунської сільської ради вирішив:
1. Інформацію про стан розгляду звернень громадян в Грунській сільській раді за 2023 рік прийняти до відома (додається).
2. Виконавчому апарату Грунської сільської ради:
1) забезпечити безумовне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
2) забезпечувати якісну організацію розгляду звернень громадян, недопущення випадків безпідставної відмови, проявів неупередженості, халатності та формалізму у задоволенні законних вимог заявників.
Сільський голова Василь ЗОСИМОВ
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Грунської сільської ради
09 січня 2024 року № 11
З В І Т
про роботу із зверненнями громадян в Грунській сільській раді
за 2023 рік .
На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Грунською сільською радою протягом 2023 року та січень, лютий 2024 року з метою підвищення благополуччя населення, зростання соціальних стандартів життя мешканців громади, проводилась системна робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Так, в сільській раді запроваджено систему прийому і розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян; ведеться журнальний облік письмових звернень громадян, по кожному письмовому зверненню оформлюється справа. Згідно розпорядження сільського голови від 02.01.2024 року №02-ОД затверджений графік особистого прийому громадян, який проводиться сільським головою, заступниками сільського голови та секретарем сільської ради та у міру надходження звернень фіксується у журнал особистого прийому громадян. На веб–сайті сільської ради розміщено графіки прийому громадян керівництвом. Діє телефонна гаряча лінія Грунської сільської ради. Систематично здійснюються заходи щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян, в основі яких лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на одержання обгрунтованої, повної та своєчасної відповіді.
Про результати роботи із зверненнями громадян заслуховувалось на засіданнях виконавчого комітету 26.06.2023 року №72 за І півріччя 2023 року та 09.01.2024 року №11 за 2023 рік.
За звітний період до Грунської сільської ради надійшло 74 звернення громадян, а саме через:
- обласну державну адміністрацію, обласну раду – 2 звернення;
- особисті та виїзні прийоми громадян – 23 звернень;
- письмові звернення – 37 звернень;
- урядову гарячу лінію -12 звернень
Протягом звітного періоду надійшло 3 колективних звернення, в них 56 підписів;
У 74 зверненнях було порушено 74 питань:
- питання аграрної політики та земельних відносин – 14
- питання соціального захисту населення - 42;
- питання комунального господарства – 13;
- питання транспорту та зв'язку – 2;
- питання житлової політики - 3;
На даний час 2 питання залишено на контролі, 50 питань вирішено позитивно, на 22 питання дано роз’яснення.
Заяви надходили від учасників бойових дій - 1, інвалідів загального захворювання ІІ-ІІІ групи - 4; ветернів праці-2, дітей війни-3, учасників ліквідації наслідків ЧАЕС-1; багатодітні сім’ї-4, робітників-3, безробітних-3, пенсіонери –22 ; іншої категорії населення -31.
За наданням одноразової матеріальної допомоги продовжують звертатися громадяни, які потребують кошти на лікування або які з тих чи інших причин потрапили у складні життєві обставини. Для вирішення зазначених питань за рахунок коштів місцевого бюджету надано матеріальної допомоги 79 громадянам на суму 276000 грн.
За результатами розгляду звернень, що надходили на особистих прийомах громадян, слід відзначити, що вони розглядалися своєчасно, без порушень строків, установлених законодавством. Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян. Старостами приділялась особлива увага вирішенню питань, з якими зверталися особи, які потребують соціального захисту та підтримки, питання регулювання земельних відносин, благоустрою населених пунктів, ремонту і функціонування закладів соціальної інфраструктури. З метою надання заявникам обґрунтованих та кваліфікованих роз’яснень залучалися спеціалісти різних галузей: юридичної, земельної, житлово-комунальної та соціального захисту.
Робота із зверненнями громадян в Грунській сільській раді є пріоритетним напрямком діяльності і перебуває на постійному контролі керівництва.
Секретар виконавчого комітету
Грунської сільської ради Наталія ДЕРЕВ’ЯНКО